6 sterke
believes
We hebben in de loop der jaren een aantal sterke believes ontwikkeld die de basis vormen voor onze werkwijze.
believe #1
verbind verleden
& toekomst
Het is belangrijk om te innoveren vanuit een sterke toekomstvisie.
Maar vergeet nooit waar je eerste successen vandaan zijn gekomen.
Voor het bouwen van succesvolle innovaties starten we daarom altijd met inzicht in bestaande competenties en krachten.
ik wil hierover graag meer weten
believe #1
connecting
past & future
Gooi niet weg wat goed is en kijk wat beter kan. Leer van flops, fouten en hoogtepunten. Bouw op bestaande competenties en krachten.
Wij slaan de brug tussen wat altijd moet blijven en de mogelijkheden van de toekomst. Tussen waarde behouden en waarde toevoegen. Tussen wat stil staat en wat mee gaat met de tijd.
believe #2
connecting
inner
& outer world
Haal verhalen op en luister naar wat leeft in een organisatie.
Kijk en luister met een open geest, een open hart en een open wil.
Stel de juiste vragen. Vraag 5 keer waarom.
We denken te snel in oplossingen zonder dat we het echte probleem gevonden hebben.
Verbind het langzame, verbindende communiceren met het snelle, actieve en strategische.
In ons proces wisselen we langzaam en snel, wij en ik, luisteren en argumenteren, openheid en doelgerichtheid zoveel mogelijk af zodat er een levendige dialoog ontstaat en duurzame verandering plaats kan vinden.
believe #3
connecting
insights
& foresights
De consument van vandaag gaat je niet vertellen wat hij morgen nodig heeft.
Door de wensen van de consument lineair - vanuit hetgeen we nu weten - te vertalen naar nieuwe productideeën ontstaan vaak misbaksels.
Veel onderscheidender en duurzamer is het om vanuit een toekomstig perspectief na te denken over nieuwe toepassingen en ideeën.En deze vervolgens te vertalen naar het heden. Zo ontstaan inspirerende inzichten, bijzondere uitzichten en toekomstbestendige concepten.
believe #4
connecting
intuition
& thinking
‘The more people feel, the more people buy’
Het aankoopgedrag van consumenten wordt grotendeels bepaald door impulsen, oerinstincten en onbewuste beweegredenen. In het onbewuste brein wordt maar liefst 85% van de besluiten genomen, waardoor slechts 15% overblijft voor het bewuste brein.
Bij het vergaren van inzichten is het belangrijk dat we naar boven krijgen welke overtuigingen, motivaties, drijfveren en ideeën aanwezig zijn in het onderbewuste brein. Hiervoor gebruiken we tal van creatieve technieken. Zo voorkomen we dat het rationale brein ons voor de gek houdt en zijn we in staat om tal van nieuwe, creatieve en toekomstbestendige wegen te ontdekken. We noemen dit deep insight mining.
believe #5
make
cross-over
connections
Creativiteit kun je niet in een doosje stoppen.
Sterker nog, innovatie is gebaat bij het opengooien van luiken.
Zoek nieuwe verbindingen, samenwerkingen en inspiratie met mensen en sectoren die out of your box staan. Ook wel cross-overs genoemd.
Wij helpen mensen en organisaties te ‘crossoveren’.Door kennis en ideeën van andere sectoren te vertalen naar jouw producten, processen en business modellen.
Want verschillen maken het verschil.
believe #6
connecting
desire
& action
There is no elevator to success, you have to take the stairs
Ontwikkel een inspirerende visie.
Een visie die relevant, onderscheidend en geloofwaardig is.
Committeer je vervolgens aan het proces en zet consistente stappen naar boven.
Stap voor stap, elke dag een beetje beter.
Niet kijken naar de concurrent.
Maar vanuit je eigen krachten en competenties.
contact
Brandsup
Loods570 / Oostzeestraat 2
7411 MD Deventer
Lisette Bloemendal / +31 6 46264405
lisette.bloemendal@brandsup.nl
Sandra Dijkstra / +31 6 20748841
sandra.dijkstra@brandsup.nl